Dodatkowy nabór na udział w projekcie "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym" - Granty PPGR
OGŁOSZENIE
Burmistrz Kleszczel ogłasza dodatkowy nabór na udział w projekcie pn. Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – „Granty PPGR”.
Projekt polega na zakupie sprzętu komputerowego wraz z niezbędnym oprogramowaniem, umożliwiającym pracę zdalną.
Warunkiem udziału w konkursie jest złożenie oświadczenia wraz z niezbędnymi załącznikami wskazującego, że:
- a) dziecko zamieszkuje w miejscowości, w której funkcjonowało niegdyś zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwo gospodarki rolnej,
- b) dziecko wskazane w oświadczeniu jest członkiem rodziny (krewnym w linii prostej, tj. rodzicie, dziadkowie, pradziadkowie/opiekunowie prawni) osoby, która pracowała niegdyś w zlikwidowanym państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej i zamieszkiwała w miejscowości objętej PGR,
- c) dziecko wskazane w niniejszym oświadczeniu nie otrzymało na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnim roku oraz roku poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego wniosku (tj. w roku 2020 i 2021), komputera stacjonarnego lub przenośnego będącego laptopem zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych lub zwrotu kosztów lub dofinansowania zakupu tych rzeczy.
W związku z powyższym osoby zainteresowane udziałem w projekcie powinny złożyć:
- Załącznik nr 7 - Wzór oświadczenia rodzica/opiekuna prawnego
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
Więcej informacji można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Kleszczelach (agronomówka), bądź pod numerem telefonu 85 681 80 04 wew. 28.
Dokumenty należy składać w Urzędzie Miejskim w Kleszczelach ul. 1 Maja 10 (agronomówka), do dnia 14 października 2022 r. w godzinach od 8.00 do 13.30 (decyduje data wpływu do Urzędu, dokumenty składane po tym terminie nie będą rozpatrywane).
Ilość miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
BURMISTRZ
mgr inż. Aleksander Sielicki