Zapytanie ofertowe z dnia 12.10.2022

RGK.271.3.7.2022.MK

ZAPYTANIE OFERTOWE

  1. Zamawiający

Gmina Kleszczele

  1. 1 Maja 4, 17-250 Kleszczele

NIP: 6030024876

REGON: 050659071

Tel.: 85 681 80 04

E-mail: kleszczele@wrotapodlasia.pl

Zaprasza do udziału w postępowaniu na „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. Przebudowa drogi gminnej Saki-Grabowiec”.

  1. Opis przedmiotu zamówienia
  2. Przedmiot zamówienia
  3. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami realizowanymi w ramach zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej Saki-Grabowiec”– zwana dalej także Nadzorem. Dokumentacja na w/w zadanie dostępna jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/9993c18e-de8b-45f6-be93-36fe34f68660
  4. Termin realizacji Zamówienia przez Wykonawcę nadzoru od dnia zawarcia umowy do protokolarnego odbioru robót budowlanych.
  5. Czas pełnienia nadzoru będzie tożsamy z czasem realizacji robót przez Wykonawcę robót, łącznie z czasem przewidzianym na wprowadzenie na teren robót i ich końcowym odbiorem.
  6. Podstawowe obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego określa art. 25 ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88).
  7. Zakres czynności związanych z pełnieniem obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego, obejmuje:
  8. Udział w czynnościach przekazania Wykonawcy robót terenu budowy oraz stawianie się na każdorazowe uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót
    budowlanych objętych nadzorem
  9. b) Reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej
    realizacji z dokumentacją techniczną, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej,
    c) Bieżącej kontroli zgodności wykonywanych prac z harmonogramem terminowo-
    finansowym wykonawcy robót,
  10. d) Informowania zamawiającego co do wystąpienia zagrożenia w dotrzymaniu przez
    wykonawcę terminów częściowych oraz terminu końcowego realizacji przedmiotu
    umowy wynikających z harmonogramu robót,
  11. e) Egzekwowanie od Wykonawcy postanowień umowy,
  12. f) Prowadzenie i kontrolę prawidłowości rozliczeń wykonywanych robót oraz sprawdzanie
    i zatwierdzanie faktur wystawionych przez Wykonawcę robót,
  13. g) Podejmowaniu decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów i
    urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania
    sformułowane w umowie z wykonawcą robót, dokumentacji technicznej i
    specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót,
    h) Kontrolowania jakości wykonania robót i wbudowanych materiałów zgodnie z
    projektem technicznym oraz obowiązującymi przepisami i normami. Kontrola i
    archiwizacja dokumentów potwierdzenie dopuszczenia wbudowanych materiałów do
    obrotu w budownictwie,
  14. i) Sprawdzania i odbioru robót budowlach ulegających zakryciu, uczestniczenia w próbach
    i odbiorach technicznych robót,
  15. j) Wydawania kierownikowi budowy i kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych,
  16. k) Kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim na
    bieżąco, zgodnie z postępem prac, wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności
    mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót,
    l) Uczestniczenia w próbach i odbiorach oraz w dokonywaniu odbiorów częściowych
    inwestycji,
    m) Wstrzymania robót o ile ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie,
    n) Przygotowania zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego poprzez sprawdzenie i
    zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej,
  17. o) Sprawdzania dokumentów rozliczeniowych wykonawcy na wszystkich etapach
    rozliczenia (częściowych i końcowym), korygowanie kosztorysów i obmiarów,
    p) Sporządzenia pełnego rozliczenia finansowego nadzorowanej inwestycji,
    q) Bieżącego informowania zamawiającego o postępie prac,
    r) Udział w naradach koordynacyjnych oraz spotkaniach z Wykonawcami robót,
    s) Nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność
    nadzoru, jednak nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu oraz na każde żądanie zamawiającego
    a także, w wyjątkowych sytuacjach niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru
    będzie nieodzowna dla toczących się robót budowlanych.
    t) Wykonawca będzie zobowiązany nadzorować także prace niewyszczególnione w
    umowie oraz przedmiarze robót, jeżeli są one niezbędne ze względu na należyte
    wykonanie inwestycji (bezpieczeństwo realizacji robót, zabezpieczenie przed awariami,
    właściwa jakość i kompletność robót),
  18. u) Żądanie od Kierownika budowy lub Kierownika robót dokonania poprawek bądź
    ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót,
  19. v) Wnioskowanie do Zamawiającego w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych
    zmian w dokumentacji projektowej i uzyskania zgody projektanta na te zmiany,
    przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych
    sprawach finansowych i prawnych,
  20. w) Uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w
    nim rozwiązań,
  21. x) Kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę przepisów dotyczących ochrony
    środowiska naturalnego oraz przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP,
    y) Zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych
    przez Wykonawcę na placu budowy oraz ew. współpraca z inspektorem nadzoru
    archeologicznego w przypadku konieczności jego powołania,
    z) Stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości wymaganej
    dokumentacji powykonawczej oraz przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego,
    za) Do obowiązków Wykonawcy- Inspektora nadzoru inwestorskiego w czasie trwania
    okresu gwarancyjnego należy udział w przeglądach gwarancyjnych robót.

Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, a także informacje o podstawie dysponowania tymi osobami- jeżeli dotyczy (jeśli Wykonawca w postępowaniu, polega na zasobach podmiotów trzecich w takim przypadku należy załączyć Zobowiązanie do udostępnienia zasobów dla każdego podmiotu) tj.:

- co najmniej jedną osobą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności drogowej, która legitymuje się odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi i jest członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa.

III. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJACEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSOBY UPRAWNIONEJ DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

  1. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje zamawiający oraz wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną, za wyjątkiem oferty, umowy oraz oświadczeń i dokumentów, dla których Prawodawca przewidział wyłącznie formę pisemną.
  2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje każda ze stron przekazuje pisemnie lub drogą elektroniczną.
  3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą poczty elektronicznej (w formacie pdf.) uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do zamawiającego przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona przez zamawiającego.
  4. Korespondencję w formie pisemnej wykonawcy są zobowiązani wysyłać bądź składać na adres: Urząd Miejski w Kleszczelach, ul. 1 Maja 4, 17-250 Kleszczele.
  5. Korespondencję w formie elektronicznej należy kierować na adres: kleszczele@wrotapodlasia.pl.
  6. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest Marta Kazimieruk – tel. 85 681 80 04 wew. 28.
  1. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
  1. Wymagania podstawowe:
  • Ofertę należy przygotować ściśle według wymagań określonych w niniejszym zapytaniu.
  • Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje (np. dokonał wizji lokalnej), które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
  • Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  1. Forma oferty.
  • Oferta musi być sporządzona w języku polskim, mieć formę pisemną, należy ją sporządzić na maszynie do pisania, na komputerze lub nieścieralnym atramentem.
  • Oferty wykonawców, którzy dołączą do oferty załączniki o innej treści niż określona w zaproszeniu zostaną odrzucone.
  • Wszystkie zapisane strony oferty powinny być ponumerowane oraz parafowane przez osobę (lub osoby jeżeli do reprezentowania wykonawcy konieczne są dwie lub więcej osób) podpisującą (podpisujące) ofertę zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny wykonawcy.
  • Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub kopii poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem.
  • Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie.
  • Ofertę należy dostarczyć Zamawiającemu z dopiskiem:

OFERTA NA– NADZÓR INWESTORSKI „Przebudowa drogi gminnej Saki - Grabowiec”.

NAZWA I ADRES WYKONAWCY (pieczęć)

ZAMAWIAJĄCY: Gmina Kleszczele, ul. 1 Maja 4, 17-250 Kleszczele

  • Oferta musi być złożona w formie papierowej w jednym egzemplarzu z zgodnie z wymaganiami opisanymi w niniejszym zapytaniu ofertowym.
  1. MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY
  1. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Kleszczelach, ul. 1 Maja 4, 17-250 Kleszczele.
  2. Ofertę należy złożyć do dnia 28 października 2022 r. do godziny 15.30.
  1. KRYTERIUM OCENY OFERT
  1. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów: Cena 100%.

 

BURMISTRZ

mgr inż. Aleksander Sielicki

Kleszczele, dnia 12.10.2022 r.

 

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO

w związku z postępowaniem w trybie zapytania ofertowego

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), - Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, dalej „RODO”, informuję, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Kleszczele, ul. 1 Maja 4, 17-250 Kleszczele.
  2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych ( IOD) . Funkcję tę sprawuje: Rafał Andrzejewski. Kontakt z IOD pod adresem email: r.andrzejewski@szkoleniaprawnicze.com.pl oraz telefonicznie pod nr telefonu: 504 976 690.
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z niniejszym postępowaniem prowadzonym w trybie Zapytania ofertowego na pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad robotami realizowanymi w ramach zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej Saki-Grabowiec”– w procedurze wyboru wykonawcy (w celu zawarcia umowy) i dalej w związku z realizowaną umową – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO zw. z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny oraz innymi aktami prawymi.
  4. Odbiorcy danych - odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja przetargowa w oparciu o zapisy ustawy o dostępie do informacji publicznej.
  5. Dane osobowe będą przechowywane, przez okres wymagany przepisami prawa. Na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych, będziemy je przetwarzać tak długo jak będziemy do tego zobligowani przepisem prawa - obecnie 5 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy. Nadto dane będziemy przechowywać przez okres przedawnienia roszczeń, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz przez okres wymagany naszymi przepisami archiwalnymi.
  6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne w celu udziału w postępowaniu, jest warunkiem zawarcia i realizacji umowy. Niepodanie danych uniemożliwi wzięcie udziału w postępowaniu i zawarcie umowy. 
  7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
  8. Posiada Pan/Pani prawo:
  9. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, w tym prawo do uzyskania kopii danych;
  10. na podstawie art. 16 RODO prawo do żądania sprostowania / uzupełnienia danych osobowych;
  11. prawo do usunięcia danych – przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 17 RODO,
  12. prawo ograniczenia przetwarzania – przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 18 RODO,
  13. prawo do przenoszenia danych osobowych – przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 20 RODO,
  14. prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 21 RODO,
  15. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Informacje dodatkowe z art. 14 RODO –

obowiązek informacyjny względem osób fizycznych, których dane są przekazane zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

Źródło pozyskania danych oraz kategorie tych danych:

Może zdarzyć się, że przetwarzamy Pani/Pana dane pomimo, iż nie uzyskaliśmy ich bezpośrednio od Państwa wyjaśniamy, iż dane te zostały pozyskane od drugiej strony umowy (czyli podmiotu, z którym Pan/Pani współpracuje), która to wskazała Panią/Pana (np. w umowie) jako osobę uprawnioną do reprezentacji, kontaktu czy realizacji zamówienia.

Administrator danych może przetwarzać następujące kategorie Pani/Pana danych – dane zwykłe takie jak: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, inne podstawowe dane podane tylko w niezbędnym zakresie do zawarcia/realizacji umowy.”

 

Powrót na początek strony